Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Marie - 21 oktober 2011 13:06

Malin och läkaren hade beslutat att jag fick stanna hemma med stesolid som stöd.Men om jag får för starka tankar på att överdosera ska jag ringa jouren innan jag gör något, eller iafall försöka göra det. För vi vet både jag och Malin att jag är dålig på att ta hjälp Innan jag gör något. Men försöka duger. Och jag ska nog klara mig med tablett stöd även om jag inte fick så många som ska räcka ända till tisdag.


Nu fick jag sms om att mitt paket från Ellos kommit så ska åka och hämta det ist och ett tradera paket som kom igår. Får jag nått kul iafall. Och så ska jag fixa lite annat.


Av Marie - 21 oktober 2011 08:25

Får se när Malin ringer under förmiddan, se vad läkaren och hon kommit fram till om min "dom" om jag får fortsätta hemma över helgen med stesolid vid behov eller om dom tycker jag ska läggas in. När det är som värst känns det som en vettig ide för att jag inte ska göra nånting dumt. Men samtidigt vill jag klara mig hemma men jag är riktigt osäker på mig själv hu länge jag klarar det. Igår kväll gick det åt mkt lugnande för att hålla mig borta från apotek och systemet. Sen när klockan pasert 18 var det för sen och jag kunde försöka andas ut men tankarna bråkade ändå. Hur länge fixar jag att stå emot? När det inte bara är tankar utan planer oxå?


Ovido - Quiz & Flashcards