Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Marie - 10 oktober 2011 15:52

Orken att få saker gjorda tryter rejält. Igår fick jag två maskiner tvätt körda mest för att det så gott som sköter sig självt. Men behöver dammsuga och byta sängkläder oxå men får inte tummen ur och göra det...Blev inge FNS idag heller..vakna kl 11! och minns inte att väckarklockan ringt så måste ha stängt av den under natten omedvetet. Inte lång stund sedan jag tog mig ur pyjamasen heller. En riktigt seg dag. Bara glott på tv och druckit kaffe. Håller på fixar lite mat nu gör den dära carbonaran jag skulle gjort länge. Får jag några nya matlådor iafall...



Får se vad läkarbesöket imorn ger om det blir nå medicin ändringar och ny anti depp. Fick mail av Gunn tidigare att Malin är sjuk så hon ska inte vara med på mötet imorn får klara det själv men det går nog bra. Får hoppas läkaren är vettig och har nå bra ider som kan vända den hära nedåt gåenden spíralen....


Nej nu ropar pastan på mig...

Ovido - Quiz & Flashcards