Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Marie - 17 oktober 2011 08:14

Vaknade när klockan ringde för att jag skulle upp och iväg till FNS först kändes det nästan som att jag skulle klara det och iväg, men när jag fick vakna till lite kände jag att det var dömt och misslyckas, tog mig upp och fixade frukost iafall. Intog den i sängen framför nyhetsmorgon sen flytta jag mig ut till soffan och gjorde kaffe, men ta mig fan, inte ens kaffe är gott...väntar på att klockan ska gå så jag kan ringa mig sjuk till FNS. Tänker tala om som det är att jag är för depp och ångestig för att orka gå inte köra nån sjuk lögn. Var jue borta förra veckan oxå...men nästa vecka måste jag fan gå för då är det introduktion på Mindfulness. Hur fan jag nu ska orka gå på den om jag inte blir bättre. Men jag hoppas jag får fluoxetin imorn och att den hjälper ist för skälper även om det tar ett tag. Men iafall att jag inte blir sämre ändå i början. För sämre än så här vill jag inte bli. Då fixar jag nog inte att vara hemma...redan nu rädd för mig själv emellan åt. Piller är min räddning piller är min fara. Så fasansfullt att samma saker kan rädda och skälpa...En hårfin balans gång där emellan.


Men nu ska jag strax ringa dom sen bädda ner mig i soffan med CSI och massa vatten typ det ända som är gott. Ändå tvingar jag mig och äta regelbundet för att inte falla ännu mera som jag gör om jag inte äter.


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards