Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Marie - 18 oktober 2011 18:23

Mötet med Malin imorse gick bra vi pratade om lite allt möjligt och gick igenom läget och hur jag ska hantera det Utan att göra nått destruktivt, kom fram till att stesolid vid behov när det är som värst kan funka så när vi var färdiga gick Malin och leta upp läkaren och kollade om det gick och ordna. Fick sitta och vänta lite sen kom hon och sa att jag fick några st att ta vid riktig kris och så ska jag få medicin och läges check med henne på fredag för då var Gunn borta. Men om det blir ohållbårt att vara hemma och inte fixa att inte göra nån intox eller så ska jag ev läggas in. Men jag vill verkligen försöka vara hemma. Och med stesolid när det blir för jobbigt kanske det går. Jag får fortsätta hänga upp mig på små saker att klara av. Men som vi även prata om så planerar jag ingen framtid direkt jag ser inte vad jag gör om ett halv år eller ett år jag försöker fixa nu läget utan att gå sönder. Men nån direkt livslust har jag inte och ser inte nått positivt i saker. Men så länge jag tar mig igenom dagarna kommer jag framåt iafall. Började med Fluoxetinet idag så hoppas det ska hjälpa åt rätt håll utan att bli värre först. För blir det värre då blir nog situationen ohållbar.


Folk säger snälla omtänksamma saker om hur fin jag är och att jag förtjänar bra saker men jag kan inte ta till mig det riktigt för jag har kommit till det dära läget när jag skiter i allt och inte kan ta in saker även om jag försöker. Men nått som bet lite grann idag var när Malin sa att om jag lyckades ta livet av mig skulle allt vårat arbete kännas som ett misslyckande för henne. Jag vet att hon inte menade att kasta nått på mig och tynga ner mig hon ville bara ge allvaret i det men hon betyder så mycket efter dom håra åren så det kändes ganska tufft att höra att det skulle kännas som ett personligt nederlag för henne om jag inte överlevde. Men ändå känner jag inte direkt nånting att leva för. Men samtidigt hoppas jag att det ska bli bättre. Det är det dära läget "jag vill inte dö jag vill bara inte leva". Så det gäller att ta sig igenom det.


Nu ska jag sluta spy skit om mitt skit liv och kolla på tv och prata vidare med fina Mary på msn. Vårat skit snack livar upp lite <3

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards