Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Marie - 8 november 2012 15:34

Gaah, skrev ett ganska långt inlägg sen raderades allt. Och självklart minns jag inte vad jag skrivit om, mitt vanliga problem sista tiden, allt bara försvinner glömmer vilken tid jag vaknade 10 minuter efter att jag kollat på  klockan, och vet inte om jag kollat på tv eller somnade om sen jag vaknade. Allt är ett vakum och och mår upp och ner hela tiden. På mornarna och förmiddagarna känns det ganska bra sen framåt eftermiddagen orkar jag inget eller ens ha kontakt med folk så stänger ner datorn och gömmer mig i sängen med tv och katter. Sessan har blivit super gosig sista tiden och ligger i knä eller på magen och gosar. Känns som hon vill visa att hon finns här <3


Stundvis vill jag orkar allt jag gjorde för bara några månader sedan, och mer där till. Nästa stund vill jag knappt finnas. men jag är rätt stolt över att jag blivit Mycket bättre på att hantera mina impulser när dom kommer. Kan sitta still och stå ut,för det går över.Ganska skönt och vara lite tryggare med mig själv, är värre när jag får dom tillfällena jag går in i gränspsykoserna och inte vet vad jag gör...glömmer bort bokade tider och har små påminnelselappar här och där om tider jag inte får missa.


Nu orkar jag inte försöka skriva mera. Så mera msn med min bitch och dricka kaffe. Katterna är utspridda i rummet och sprider lugn <3

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards