Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Marie - 20 november 2012 18:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 20 november 2012 14:30

I fredags klappa datorn ihop så fick hjälp av pappa att fixa ny i lördags, idag var pappa och besikta min bil och var fel på den som kommer gå på över 5000 och fixa...vad ska gå sönder här näst? båda tv appareterna? sängen? soffan? cykeln? ja eller den låter redan konstigt...tur jag köpte gåband igår:P Det var verkligen en väl värd investering =)

synd bara att jag blir så yr till och från så jag knappt kan gå men då kan man hålla i sig=)


Mycket strular nu men jag känner att det är okej, saker händer och livet går inte under för det. När nått känns som mitt fel ska jag tänka "VARFÖR?" propsa A-L på igår så ska jag analysera mina känslor, kan få A++ om det går bra sa hon:P vi prata om kursen jag ska läsa att jag vill tvinga mig själv till topp betyg men hon tyckte jag skulle gå in för att bara klara det och det blev samtal rejält då, hon har redan lärt sig att lagom inte finns i mitt huve. Men hon kommer sitta på axeln och påpeka det hela tiden =) Hon är allt bra hon =)


Ja så strlar magen idag oxå, en vecka sen sist...nån ny grej och få magpaj en gång i veckan? Orkar knappt stå upp...men det blir nog bättre=)

Som sagt "tro på att det blir bra" som mitt motto är,försöker iafall leva efter  det:P


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards