Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Marie - 26 november 2012 16:11

I lördags begav jag mig till V-ås först gjorde jag lite ärenden sen hämtade jag upp Crisse, vi drog ner på stan och gjorde massa ärenden där och kikade runt lite,tog en fika för att orka:P sen till Coop forum och handla, var ingen ide och åka ut på Hälla som vi tänkt för var nån bilmässa så var smockat med bilar. När vi kom tillbaka till henne skulle allt släpas upp, vi fick det vi skulle ha handlat gjort. Tog en macka och kaffe, och grogg;) sen prata vi och flammsa och hade så kul, lagade mat, potatisgratäng och lövbiff men åter igen protestera min mage mot kött. Tror jag får låta bli och äta det ett tag. Crisse köpte vin på PET flaska, var grejer det ett glas och hon var full i kastrullen och vickade ut en flaska cube sen krossade ett glas ;) jag blev oxå full höll på däcka innan vi skulle ut men vi båda kom igen, men krogen var inte alls kul vi drog och käkade efter typ en timme där baara små barn, synd att BMB tagit bort 25 års gränsen, nästa gång ska vi testa Hattfabriken kom vi fram till, eller så är vi för gamla för krogen;)


Åkte hem strax efter lunch igår, haft så sjukt ont i skuldrorna och ryggen där i kring sen fredags kväll så jag vill spy. La mig tom platt på köksgolvet hos Crisse i lördags för det gjorde så ont. Det hjälpte lite:P När jag kom hem igår planterade jag om min garderobsblomma jag köpte innan jag åkte hem, den var i alldeles för liten kruka. Men nu bor den i en stor kruka i mitt fönster ^^ sen däckade jag och sov flera timmar, vakna och kika lite på tv och spelade bingolotto, nit lott som vanligt...sen sängen sov typ 12 timmar i natt och är trött, så sovit för mkt.


Hade tid hos A-L idag men hon var sjuk så fick vänta på B för att få medicin, sen lämnade jag bilen på fårbo hos pappa han håller på lagar och fixar det som ska göras.


Usch för trött för det hära. kram på er alla sötnosar

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards