Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Marie - 21 november 2012 19:00

Idag tog jag äntligen tag i och kolla upp min yrsel, kan antingen bero på rejäl hörselgångsinflammation, som jag fick dyra örondroppar för. Eller mitt blodtryck, låg väldigt lågt på övertrycket så DSK trodde det beror på det, och av Haldol kan man få blodtrycksfall, så kanske inte så konstigt då. Drygt bara när Alla mediciner ska strula till min kropp. Får se vad min läkare säger nästa vecka, om jag ska fortsätta med den eller om vi ska minska dosen alt byta mot nått annat. Den har jue funkat bra på ångest och psyket men att dras med fysiska besvär pga det känns sådär lagom skoj...men får kanske acceptera att min kropp har blivit väldigt känslig av alla mediciner och intoxer.


Ont i ryggen och skuldrona as hell, märks att jag börjat träna ordentligt nu. Men förhoppningsvis vänjer sig kroppen och det blir bättre=) sjukgymnasten varna mig jue redan när jag börja att det kommer göra ont as hell innan musklerna "hittar rätt" så bara le och stå ut.


Åhh vill ha lördag Nu, en tur på stan sen fest kväll med bästa bambinan Crisse. Allt roligt för denna månad, lite vääl många dyra utgifter på en gång=(



Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards