Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Marie - 22 november 2012 17:26

Var iväg en sväng med Sara och skulle fixa en grej,var inte borta alls länge och kände mig okej förutom tröttheten när jag åkte, nu är jag hemma sen över en timme och känner mig som en urvriden trasa trött både fysiskt och psykiskt,känns som jag håller på falla ner i djup depp igen. Men jag orkar inte med det, vill inte. SKA festa med Crisse på lördag sen får vi väl se hur det går...kanske bara är tillfälligt. Ätit dåligt några dagar och sovit Massor. Men allt löser sig säkert. Har det gjort förut. En kväll i soffan eller sängen med tv och katter får det bli. Imorn ska det hämtas meds och träna, bara avverkat 5 minuter på bandet idag men orkar verkligen inte, men känner mig kass då...trött.yrsel och deppad går det som det går..



Ovido - Quiz & Flashcards