Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Marie - 10 november 2012 19:20

Vet inte om det jag fick höra idag är sant eller bara nått den personen hittat  på, men h*n sa att den och den sagt att jag ska tänka på vad jag skriver på facebook, om fok stör sig på det jag skriver kan dom väl ta bort mig som vän? Jag har dels sidan låst så bara mina vänner ser vad jag skriver. Sen ska man väl få skriva vad man vill även om det inte är happy happy saker hela tiden? Känner för att rensa listan Rejält, eller så skiter jag i allt det dära och gör som jag vill.

Av Marie - 10 november 2012 07:56

Igår eftermiddag blev jag smått manisk, fick hem min gamla byrå från blåkulla så jag slipper ha skubb,ar hänga på en ställning i sovrummet .Har haft byrån sen jag gick högstadiet,minst målade om den själv då och har glömt att den finns. Men nu kom jag på den så pappa hjälpte mig hem med den igår. Gjorde rent den och plockade in allt som skulle vara och organiserade massa andra saker. Dammsög överallt även soffan och katt pallarna.Skurade badrummet och ja jag vet inte vad, vet att jag gjorde macka men sen glömde äta den. Var uppe tidigt igår morse och däckade tidigt igår kväll när jag väl lyckades varva ner. 


Blev väckt av sms vid 6.30 var rejält trött då men nu efter en balja kaffe och lite luft på balkongen känner jag mig piggare.Och börjar varva upp igen men vet inte vad jag kan göra idag. Liiite tidigt och fixa julgardiner och sånt. Det håller jag hårt på att man gör till första advent, kanske nån enstaka dag tidigare. Kan inte stryka och fålla gardinkappan till kök och vardagsrum heller för uppfållningsbandet är på Blåkulla.


Men kommer säkert på nått och göra =)

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards