Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Marie - 14 november 2012 07:19

Gårdagen var minst sagt dryg, vaknade inga problem slöa med dator tv och frukost, sen förbi blåkulla innan jag handlade åkte hem och skulle fixa mat, meeen då fick jag flytta in på toa, tror var enda inälva kom ut innan jag var klar, sen fick jag springa och pissa fan oftare än var tionde minut i flera timmar, frossade och hade ont i kroppen, piggnade till framåt kvällen men var trött så däcka ganska tidigt. Vaknade och vet inte om jag känner mig pigg eller helt slut. Men lite frukost och kaffe får utvisa det. Borde försöka träna idag eftersom det blev så lite i måndags för det gjorde ont men gör iofs ff ont i axeln men vet inte hur mkt fören jag testar den.


Köpt ett gåband och ha  hemma oxå, ja eller ska hämta det på måndag i Avesta. kommer bli underbart, mkt roligare och gå än cykla har jag upptäckt och rör hela kroppen mera. Gå till tvn är inte fy skamm^^



Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards