Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Marie - 18 november 2012 10:39

Jag såg detta redan när jag hade min bra period men nu har jag fått det bekrätat, när jag mådde bra och inte åt några mediciner var det flera som inte hörde av sig så gott som allt, andra hörde av sig mera. Sen när jag blev sämre igen och fick börja med medicin och mått allmänt skit så är det vissa som slutar höra av sig igen, och andra som börjar höra av sig mera. Känns inte som att man är omtyckt för den man verkligen är utan vilken "situation" man sitter i. Vet inte vad jag kan göra åt det mer än vara mig själv, tror det är upp till var och en i alla lägen och situtationer och hålla kontakt, många äldre vänner vet jag vart jag har, vi finns där för varann oavsett mående även om vi inte hörs hela tiden. Såna vänner är guld världa, tänker inte rabbla upp alla ifall det blir fel. Men ni som betyder vet nog vilka ni är<3



Ovido - Quiz & Flashcards