Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Marie - 29 november 2012 18:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 29 november 2012 17:30

Hade nästan glömt hur det känns att inte ha cp ont i axel och skuldra. Fick paraflex idag och jisses en tablett tagen och det gör mycket mindre ont visst jag känner av axeln men skuldran dödar mig inte.

Har sovit nästan hela dagen för jag orkar inte med verkligheten men för engång skull känner jag mig lite piggare  och bättre till mods trots att det är kväll, dom brukar alltid vara värst. Varit skönt och sova så tiden går utan att jag behöver engagera mig. Men vet att jag måste ta tag i det vet bara inte vad det är riktigt som tynger ner måendet nu. Men är jue sällan jag vet det så är inte förvånad.


Igår fuskade jag och satte upp adventsljusstakarna, såå mysigt nu jag som brukar hålla sten hårt på att max dagen före första advent får dom upp, men hade ork igår så var lika bra. Fixade om julgardinerna lite oxå för kappan bara kändes inte bra, så förra årets paneler fick rama in det så blev fint  trots olika röda nyanser.


Klockan var 16 innan första muggen kaffe blev intagen, kanske därför jag känner mig lite mera okej nu. Ska försöka orka se "aldrig mera fet" ikväll innan jag somnar, igår kväll låg  jag och kolla på Uppdrag granskning handlade om William Petzäll var intressant och se hur vården ,inte, funkar. Men tragiskt att nån ska behöva dö innan vården träder in. Dock var det för engång skull dumt med ett program utan reklam när man blir tok piss nödig halvvägs in i programmet:P



Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards