Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Marie - 12 november 2012 17:48

Tog evigheter innan jag somna i går kväll trots extra små rosa, sen vakna jag 2 i natt och var klarvaken, slog på tvn, hittade CSI :D men då somna jag så klart igen efter ett tag. Sen vakna jag 6.30 och gick upp. Smyg start på dagen sen psyk för att hämta meds och ha samtal. Kom fram till massa bra saker med A-L hon är grym på alla vis och peppar mig verkligen att jag kommer fixa saker utan att pressa mig.


Sen var det träning på schemat men var yr, som så ofta senaste tiden så jag knappt kunde stå på benen, och vissa övningar gjorde alldeles för ont i axeln så blev ett halv hjärtat pass, men försöker se det som att jag iafall tog mig iväg till skillnad från i fredags. När jag kom hem käka jag lite sen somna jag flera timmar, kunde bara inte hålla mig vaken.


Tog mig upp till slut men var så trött så jag inte orkade sitta upp, gick och la mig igen men då vart jag pigg så klart. Men nu känner jag mig färdig för sängen igen...


ska ta mig fane mig köpa mig ett prommenad band och ha hemma mkt roligare än cykeln och enklare. Får fråga tomten snällt om bidrag^^ rusta har billigt just nu så ska testa det nästa gång jag hamnar på rusta om dom har så man kan provgå.


Nää nu tänker jag klia nån katt bakom örat eller på magen och försöka hålla mig vaken ett tag till.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards