Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Ont i själen och kropp

Av Marie - 11 november 2012 11:01

Vet inte varför men känner mig som om psyket gör ont över att jag är stressad, blir stressad av att vara stressad. Rktigt kul...ena stunden vill jag börja arbetsträna igen. Nästa känns det helt omöjligt, tror jag behöver vara på nått lugnare ställe om jag ska börja igen, men vet inte vad det skulle vara, butiksjobb är det ända jag har vana av och vet hur man "gör". Men när hjärnan knappt funkar och jag glömmer allt innan jag ens tänkt klart eller glömmer vad jag jag ska göra känns det som att ett stressigt jobb inte funkar. Avskyr att erkänna för mig själv att jag inte klarar av det jag vill. Men nästa stund låter jag de bero. Känns som det är den dära jävla haldolen som spökar med psyket men hon som delar medicin påstår att det beror på stress.Men tycker inte jag är stressad så mycket, även börjat "vingla" när jag går, snurrar till i huve och känns som jag tappar fotfästet.


Har ont i lederna vid båda tummarna så jag knappt kan lyfta något, men väljer att tro att det beror på träningen och alla konstiga sätt jag håller saker på. Fuskade och hoppade över träningen i fredags för var så mkt annat och göra men imorn ska jag fan dit.Axeln känns lite bättre idag iafall skönt nog, ont gör det men mest sån dära molande smärta som går och tänka bort.


Imorn är det samtals dags ska bli skönt och prata med A-L om allt och inget, bara träffat henne två gånger än sen Malin sluta, men det går bra med henne A-L och Malin är ganska lika till sättet och vi kan oxå prata blandat allvar och sitta och skratta. skönt med en ny kontakt som jag oxå funkar med.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Ovido - Quiz & Flashcards