Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

Gap och skrik

Av Marie - 17 november 2012 18:44

I dag fick jag redan en ny dator=) Pappa lånade ut och sponsrade lite, en ny Snabb dator så jag sörjer inte ens alla bilder jag förlorade, tänkt i säkert en vecka att jag ska kopiera alla bilder, var säkert ett år sen jag gjorde det sist, men blev inte gjort, dock har jag jue så gott som alla bilder på bdb som tur är. Saknar mest mina skolarbeten från psykologi kursen=/


Varit på blåkulla större delen av dagen, men som alltid där -suck- började det gapas och skrika mellan dom dära gamlingarna så så fort maten var upp äten svepte jag mitt glas med mintu och gick hem. Hade tänkt vara social och kolla på Så mycket bättre där men fixade verkligen inte att vara kvar, höll på brusa upp ett par gånger och skrika åt dom att ge sig men orkade inte ställa till en scen så gick ist. Hjälpte tydligen inte att Malin var med hem och pratade med dom förut, tror det var i våras eller förra hösten att jag inte klarar av det dära. Svårt och lära gamla hundar sitta...Så nu sitter jag hemma i soffan med missarna och väntar på Magnus Ugglas dag, han kommer nog göra min kväll. "smaka lite starkt" som han säger. Har dock inget hemma själv och det är nog lika bra...går redan fel tankar i huve men ska ta mig igen det oxå.


Allt för mina missar <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards